Wij zijn benieuwd naar uw ervaring met Keukenmaxx

Het kopen van een nieuwe keuken is een hele beleving. Daarom is het prettig om de ervaringen van andere Keukenmaxx klanten te lezen. Hieronder vindt u de meest recente klantbeoordelingen. Wilt u ook uw ervaring met Keukenmaxx delen? Graag! Wij nodigen u van harte uit om uw ervaring met Keukenmaxx te delen.

  • Customer profile image
    Van Beers
    Gepubliceerd op 17-03-2022

    " Een top keukenzaak "

    Onze ervaring is echt super goed bij keukenmaxx Etten-Leur. Je wordt hartelijk ontvangen en de mensen daar zijn stuk voor stuk heel erg vriendelijk. Dat de kinderen mee waren is geen enkel punt, onze dochter en ...

    Onze ervaring is echt super goed bij keukenmaxx Etten-Leur.
    Je wordt hartelijk ontvangen en de mensen daar zijn stuk voor stuk heel erg vriendelijk.
    Dat de kinderen mee waren is geen enkel punt, onze dochter en middelste zoon hebben zich heel goed vermaakt in de speelhoek. En het personeel maakt ook interactie met de kids. Echt super!
    Ook het bespreken van de keuken en onze wensen werd heel goed naar geluisterd. Je wordt echt persoonlijk benaderd en ook mede daarom voel je je zo welkom.
    Ga zo door keukenmaxx Etten-Leur!!

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 17-03-2022

    Beste meneer/mevrouw Van Beers,

    Wat een mooie beschrijving van uw positieve ervaringen in onze winkel. Heel erg fijn om dat van u te horen! Dank u wel.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Martin Stam
    Gepubliceerd op 16-03-2022

    " Snel geholpen en alle tijd genomen "

    Snel geholpen en alle tijd genomen. Nu nog afwachten of de levering van de keuken ook naar wens loopt

    Snel geholpen en alle tijd genomen. Nu nog afwachten of de levering van de keuken ook naar wens loopt

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 17-03-2022

    Beste meneer Stam,

    Tot nu toe tevreden, dat horen we graag. We gaan er voor zorgen dat dat zo blijft.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Mevrouw Los
    Gepubliceerd op 16-03-2022

    " Luxe binnen budget "

    Doordat mijn man het 3D keukenontwerp op de site had bekeken zijn we benaderd voor een afspraak bij Keukenmaxx Barendrecht. Opstelling en kleurstellingen waren we al uit maar in apparatuur, materiaalkeuze en ...

    Doordat mijn man het 3D keukenontwerp op de site had bekeken zijn we benaderd voor een afspraak bij Keukenmaxx Barendrecht. Opstelling en kleurstellingen waren we al uit maar in apparatuur, materiaalkeuze en optimalisatie van de opstelling zijn wij geholpen met het maken van keuzes door Ugur Kilic. De apparatuur die hij ons heeft aanbevolen voelt heel luxe aan en werkt goed. Ook de Bora kookplaat waar we enigszins over twijfelde is een goede keuze geweest. De composiet zwart marmerlook werkbladen met achterwand waar hij ons op heeft geattendeerd zijn prachtig. De keuken is geworden zoals wij voor ogen hadden ruimtelijk met genoeg opbergruimte, luxe en toch binnen ons budget. Bestelproces tot aflevering heel tevreden over. De plaatsing verliep iets minder maar dit is allemaal keurig opgepakt en opgelost. Keukenmaxx Barendrecht wij genieten elke dag van onze mooie nieuwe keuken.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 16-03-2022

    Beste mevrouw Los,

    Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Wat leuk dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken, wij wensen u heel veel kook plezier toe!

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Barry
    Gepubliceerd op 15-03-2022

    " n oktober 2020 een keuken besteld voor… "

    n oktober 2020 een keuken besteld voor een jaar later september oktober 2021 dit ivm met nieuwbouw van onze woning. Bellen ze een dag voor oplevering / betaling op dat de apparaten niet beschikbaar zijn. Of we ...

    n oktober 2020 een keuken besteld voor een jaar later september oktober 2021 dit ivm met nieuwbouw van onze woning. Bellen ze een dag voor oplevering / betaling op dat de apparaten niet beschikbaar zijn. Of we genoegen nemen met leenapparatuur van een b-merk. Sorry maar dat is niet besteld dus daar neem ik geen genoegen mee. Uiteindelijk na veel morren toch alle apparatuur geleverd gekregen toen ik zei dat ik zelf de apparatuur wel via internet kon krijgen. Uiteindelijk toch maar ruim 24 duizend euro voldaan aan Keukenmaxx want je wil dat keuken gemonteerd wordt. Tot op de dag van vandaag is de keuken nog niet compleet gemonteerd! Zit een halfjaar later vanaf september 2021 nog te wachten op de montage van de plinten. Ook de kastjes zijn niet goed afgemonteerd en hangen scheef. Voor ons nooit geen keukenmaxx meer kies liever voor een kwaliteitszaak ipv deze ballentent! Het is dat je 1-ster moet geven maar vind ze dit eigenlijk niet eens waardig service en aftersales hebben ze ook nooit van gehoord je mag contact opnemen met de klantenservice welke totaal onbereikbaar is. Toch raar dat ze zeggen dat een afspraak geannuleerd is terwijl ze gewoon voor de deur staan. Helaas ook al een een keer meegemaakt dat ze een afspraak maken en niet komen opdagen. Administratief erg teleurstellend dus.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 15-03-2022

    Beste meneer,

    Ontzettend vervelend te vernemen dat deze situatie zich voor doet. Graag overleg ik uw bericht intern waarna ik of mijn collega hier bij u op terug komt.

    Met vriendelijke groet,

    Jody van Laarhoven - Keukenmaxx
    ------------------------------------------------------------
    16-03-2022

    Beste Barry,

    Vanuit onze klantenservice hebben we vanochtend contact met u gehad om uw klacht te bespreken. Het spijt het ons dat het servicetraject niet verloopt zoals gewenst en we willen graag de openstaande service zo snel mogelijk voor u oplossen.
    Voor de montage van de plinten was gisteren een afspraak ingepland die in verband met zieken binnen uw gezin is geannuleerd. Dat is begrijpelijk en we maken graag een afspraak met u om uw keuken alsnog compleet op te leveren. Dit hebben we ook nogmaals per e-mail aan u bevestigd en we vernemen graag uw voorkeursdagen voor het plannen van een afspraak.
    Mocht u zoals door u aangegeven het op een andere manier gaan oplossen dan vernemen we dat ook graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    rein
    Gepubliceerd op 12-03-2022

    " Fijne zaak "

    Heel fijn geholpen bij Keukenmaxx Barendrecht . Er is goed mee gedacht en we kregen alle tijd en hulp die we nodig hadden. Toen de keuken eenmaal geleverd was bleek er toch een misverstand te zijn over een zijpaneel ...

    Heel fijn geholpen bij Keukenmaxx Barendrecht . Er is goed mee gedacht en we kregen alle tijd en hulp die we nodig hadden. Toen de keuken eenmaal geleverd was bleek er toch een misverstand te zijn over een zijpaneel en greepjes. Zo blij dat ze ook dit keer voor ons klaar stonden en een prima oplossing aanboden.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 12-03-2022

    Beste meneer, mevrouw Rein,

    Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Keukenmaxx. Dat horen wij graag. Ik wil u bedanken voor uw beoordeling en veel plezier wensen met uw nieuwe keuken.

    Met vriendelijke groet,

    Nicole Postma - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Peter Mank
    Gepubliceerd op 09-03-2022

    " Keurig uitgelegd nemen de tijd voor je "

    Keurig uitgelegd nemen de tijd voor je

    Keurig uitgelegd nemen de tijd voor je

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 10-03-2022

    Beste meneer Mank,

    Mooie complimenten in deze review, heel hartelijk bedankt hiervoor!

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Eric Van Gelder
    Gepubliceerd op 03-03-2022

    " Scheve keuken "

    Na 3.5 maand is mijn geduld nu een beetje op. Mijn keuken is nog steeds niet opgeleverd. Hierbij onze verklaring: Als we telefonisch bellen, 1week voor aanvang werkzaamheden, dat onze technieker een corona ...

    Na 3.5 maand is mijn geduld nu een beetje op. Mijn keuken is nog steeds niet opgeleverd.

    Hierbij onze verklaring:
    Als we telefonisch bellen, 1week voor aanvang werkzaamheden, dat onze technieker een corona besmetting heeft en de voorbereiding misschien niet tijdig gedaan geraken, wordt er meteen gesproken over een boete.

    Bij oplevering blijkt dat er fout ingemeten is en dat de keuken niet zoals afgesproken tijdig kan geplaatst worden. Er zijn 2 opmetingen gebeurt voor aanvang van de werkzaamheden. Deze 2 opmetingen hadden te maken met de muur in kwestie! Als het design niet kan uitgevoerd worden, moest dit beslist worden voor plaatsing.

    De keuken wordt scheef achtergelaten na eerste installatie! Vraag maar na bij uw techniekers.

    Met scheef bedoelen we dat aan de ene kant van het eiland een spleet zit van 2 cm die schuin loopt naar 0.5cm en de andere kant een spleet van 1.5cm naar 0cm loopt.
    Met scheef bedoelen we dat de schuiven hoger staan dan andere.
    Met scheef bedoelen we dat het blad niet evenwijdig loopt met de kasten eronder.

    2 maanden later komen jullie pas terug om de restpunten af te werken. Bij binnenkomst lieten de techniekers al direct weten dat de werkzaamheden met de keuken niet overeenkomen met de werkzaamheden op hun bon. Vergeet niet dat ik al 2 maanden op een scheve geplaatste keuken sta te kijken!

    Na een goede 6uur werkzaamheden staat de keuken er nu recht bij, enkel kunnen ze het gat tussen muur en blad niet volledig dichtwerken, dus maw mijn keuken is nog steeds niet afgewerkt.

    3 Weken later een offerte van 1000€ in de mailbox.

    We zijn dus 3,5 maanden verder, keuken is niet af zoals overeengekomen en ik ontvang een offerte waarbij ik extra moet betalen omdat jullie een keuken designen maar niet kunnen waarmaken?
    Vergeet niet dat er 2 keer opgemeten is geweest voor aanvang van de werkzaamheden.

    Nu zijn we weer 2 weken verder en geen respons.
    Telefonisch niet bereikbaar.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 03-03-2022

    Beste meneer Van Gelder,

    Heel erg vervelend om te horen dat u het bovenstaande ervaart bij ons. Uw klacht is ook bij onze klantenservice binnengekomen en er wordt hierover zo snel mogelijk weer contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx
    ---------------------------------------------------
    07-03-2022

    Beste meneer Van Gelder,

    Afgelopen vrijdag hebben we u telefonisch gesproken en u daarna ook per e-mail bericht over de spatranden.
    Zoals met u is besproken zijn de maatvoeringen in uw keuken niet gemaakt zoals aangegeven is op het inmeetrapport, waardoor ook de kier is ontstaan.
    De verantwoordelijkheid voor deze maatvoeringen ligt bij u als klant waardoor wij u helaas geen kosteloze oplossing kunnen aanbieden. Omdat wij de situatie voor u wel erg vervelend vinden hebben wij u nog een coulance aanbod gedaan en de offerteprijs verlaagd. Vanuit Keukenmaxx zijn we van mening dat we u hiermee een passend voorstel hebben gedaan en zullen hierin ons standpunt handhaven. Mocht u naar aanleiding van onze e-mail van afgelopen vrijdag nog vragen hebben dan verzoeken we u om via e-mail naar ons te reageren.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Daphne Dekkers
    Gepubliceerd op 19-02-2022

    " Keukenmaxx Etten-Leur "

    Vandaag zijn wij ontzettend hartelijk ontvangen bij Keukenmaxx Etten-Leur. Bij binnenkomst eerst door gastvrouw Ingrid, wat een aanwinst voor de zaak. Vervolgens heeft Arno ruim de tijd voor ons genomen en onze ...

    Vandaag zijn wij ontzettend hartelijk ontvangen bij Keukenmaxx Etten-Leur. Bij binnenkomst eerst door gastvrouw Ingrid, wat een aanwinst voor de zaak. Vervolgens heeft Arno ruim de tijd voor ons genomen en onze droomkeuken samengesteld. Wat een vakmanschap! Zeer tevreden!

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 20-02-2022

    Beste mevrouw Dekkers,

    Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe droomkeuken, wat leuk dat wij deze voor u mogen verzorgen! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Hugo van Huizen
    Gepubliceerd op 17-02-2022

    " Ook al loopt alles niet perfect "

    Ook al loopt alles niet perfect, we hebben steeds kleine dingetjes worden deze opgelost, soms wel lange wachttijd, maar toen we echt iets moesten wel snel.

    Ook al loopt alles niet perfect, we hebben steeds kleine dingetjes worden deze opgelost, soms wel lange wachttijd, maar toen we echt iets moesten wel snel.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 18-02-2022

    Beste meneer Van Huizen,

    Goed om te horen dat we uw service naar tevredenheid op hebben kunnen lossen!

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    M Engel
    Gepubliceerd op 11-02-2022

    " Keukenmaxx Reeuwijk, "

    Keukenmaxx Reeuwijk, Wij zijn na het bezoek van diversen keukenzaken terecht gekomen bij bovengenoemde zaak van Keukenmaxx, we zijn daar geholpen door Lennart en we kunnen niet anders zeggen dat was een zeer ...

    Keukenmaxx Reeuwijk,

    Wij zijn na het bezoek van diversen keukenzaken terecht gekomen bij bovengenoemde zaak van Keukenmaxx, we zijn daar geholpen door Lennart en we kunnen niet anders zeggen dat was een zeer prettig gesprek.
    Complimenten aan Lennart. Een verkoper die goed luistert en daarmee je ook goed stuurt naar de uiteindelijke keuze van de keuken. Een verkoper die niet opdringt, luistert, daardoor het juiste advies geeft en zeer prettig communiceert. Je komt ze zeker in veelvoud wel anders tegen.
    Lennart nogmaals de complimenten we zijn erg blij met het ontwerp, de prijsstelling en de begeleiding.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 11-02-2022

    Beste heer/mevrouw Engel,

    Het is zo fijn om te lezen dat u een goede ervaring bij ons hebt opgedaan. Dank u wel en uiteraard ook voor de complimenten en mooie beoordeling.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Schuurmans - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    À. Bik
    Gepubliceerd op 09-02-2022

    " Prima service en kennis van zaken. "

    Prima service en kennis van zaken.

    Prima service en kennis van zaken.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 09-02-2022

    Beste meneer/mevrouw Bik,

    Mooie complimenten voor ons, hartelijk bedankt hiervoor!

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Michel van der Palm
    Gepubliceerd op 08-02-2022

    " Alle verwachtingen overtroffen "

    Alle verwachtingen overtroffen. Netjes alles geïnstalleerd. Zeer goed geholpen door Michael, heel erg blij met onze keuken

    Alle verwachtingen overtroffen. Netjes alles geïnstalleerd. Zeer goed geholpen door Michael, heel erg blij met onze keuken

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 08-02-2022

    Beste heer Van der Palm,

    Fijn om te vernemen dat al uw verwachtingen zijn overtroffen en u nu geniet van uw nieuwe keuken. Dit is waar wij het voor doen, dank u wel.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Schuurmans - Keukenmaxx

De inspirerende keukencollectie van Keukenmaxx

Van landelijk klassiek tot modern design, van handvatten tot greeploos. SieMatic keukens biedt al jaren slimme en praktische oplossingen voor alle keukenwensen, waarbij individueel design voorop staat. 

Bekijk alle SieMatic keukens

Design moet fascineren, zowel in vormgeving als techniek. De keukens uit de next125 collectie brengen functionaliteit en design samen. next125 staat voor eersteklas en internationaal (Duits) design.

Bekijk alle next125 keukens

Naast SieMatic keukens en next125 keukens, voert Keukenmaxx ook het merk XX Line. XX Line maakt het topdesign van deze twee topmerken bereikbaar voor bijna iedereen, door functionaliteit en design te combineren met betaalbare kwaliteit.

Bekijk alle moderne keukens van XX line

Noem het nostalgisch, landelijk of klassiek; de keukens van New Classixx stralen stuk voor stuk warmte en ouderwetse gezelligheid uit, zonder in te boeten op modern gebruiksgemak. Tijdloos, functioneel en gemaakt met eerlijke materialen.

Bekijk alle landelijke keukens van Keukenmaxx

Terug
Sluiten