Bent u op zoek naar een keuken die perfect past binnen de stijl van uw huis?
Kom gerust langs in de showrooms van onze vestigingen in Barendrecht, Etten-Leur, Hoofddorp en Reeuwijk.
Onze keukenexperts helpen u graag met het samenstellen van een betaalbare merkkeuken onder het genot van een lekker kopje koffie.
Wilt u direct met onze designers om tafel?
Maak dan hieronder online uw afspraak. Zo weet u zeker dat onze designers onverdeeld aandacht hebben voor u en uw keukenwensen.
Erik Rijerkerk
Commercieel Manager Keukenmaxx
Het Designer Lab is dé creatieve hotspot van onze winkels. Hier gaan we samen aan de slag en brengen uw persoonlijke keukenontwerp tot leven. Met de hulp van onze designers maakt u de mooiste combinaties van deuren en fronten, werkbladen en plinten. Nu wordt het écht! En wees gerust, u bepaalt! Wilt u robuust natuursteen combineren met hout of marmer, of kiest u voor keramiek in combinatie met bronzen kranen? Als u het kunt dromen, kunnen wij het maken.
Op 17 januari zou de keuken geplaatst gaan worden waarbij werd aangegeven dat er rekening zou moeten worden gehouden met 2 montagedagen in verband met de omvang van de keuken. Ten tijden van de montage blijkt dat, ...
Op 17 januari zou de keuken geplaatst gaan worden waarbij werd aangegeven dat er rekening zou moeten worden gehouden met 2 montagedagen in verband met de omvang van de keuken.
Ten tijden van de montage blijkt dat, door het verkeerd inmeten cq onvolledige notatie van de bijzonderheden op tekening, het aanrechtblad niet past en de keukenkasten op een verkeerde positie komen te staan.
Deze dag is overleg geweest tussen de monteurs en ons als klant over de mogelijkheden om de keuken toch enigszins passend te maken. Oftewel door een fout buiten ons toe doen om moesten wij verschillende concessies doen:
- Onderkast van 80cm moest ingekort worden naar 70cm.
- Volledige linkerzijde van de keuken komt 6cm verder de woonkamer in.
- Inkorting diepte van de gootsteenkast.
- Aanrechtblad kan niet gemonteerd worden (Nieuwe bladen werden besteld).
Naast de concessies blijken deze dag nog meer dingen mis te zijn:
- Bij het monteren van de bovenkasten blijken geen transformatoren geleverd te zijn voor de Servo-drivers waardoor het openingsmechanisme van de kasten niet werkend gemaakt kunnen worden.
- Handgrepen bleken verkeerd (Neff grepen) waardoor geen handgrepen zijn gemonteerd. Vervolgens zijn provisorisch stukjes tape aan de deurtjes gezet om toch de deuren open te kunnen krijgen. Wij moesten vervolgens een additionele afspraak maken bij de showroom van Keukenmaxx om nieuwe handgrepen uit te zoeken.
Op 17 februari is door Keukenmaxx een 1e Montage Service uitgevoerd, hierbij gingen wederom een aantal dingen verkeerd:
- Door geen initiële montage van het aanrechtblad blijkt de keuken niet volledig haaks te staan, hierdoor diende de keuken losgehaald en juist gepositioneerd te worden. Bij het opnieuw stellen van de keuken diende de muur in gefreesd te worden om het blad passend aan te sluiten.
- Door nieuwe positionering van de keuken paste 1 hoekstuk niet meer waardoor hier een nieuwe voor besteld diende te worden.
- Geen levering van 2 frontpanelen t.b.v. kast 70cm (fronten 80cm afgekort tot 70cm om toch laden te kunnen gebruiken).
- Geen levering van bestekbak t.b.v. binnenlade 70cm.
- Door uitloop van de werkzaamheden geen voltooiing van de geplande werkzaamheden.
Op 18 februari 2023 is door Keukenmaxx een 2e Montage Service uitgevoerd, waar het volgende uit voort kwam:
- Extra stopcontact nodig voor afzuigunit welke niet op installatietekening stond. Hierdoor een losliggende verlengkabel onder de keuken.
- Bij monteren van een handgreep is deze installatietechnisch beschadigd en kon niet gemonteerd worden.
- Afwerkranden van de oven zaten los waardoor een afspraak met Neff service gemaakt moest worden.
Op 31 maart 2023 is door Keukenmaxx een 3e Montage Service uitgevoerd. De bedoeling was om de 2 fronten (70cm), hoekpasstuk, handgreep en bestekbak (70cm) te monteren. Ten tijden van de montage door de monteur blijkt:
- Bestekbak niet geleverd (blijkbaar niet besteld).
- De frontpanelen hebben een verkeerde nerf-richting (horizontaal i.p.v. verticaal).
Op 15 Mei is door Keukenmaxx een 4e Montage Service uitgevoerd waarna alles gereed is.
Door toedoen van alle veranderingen, verkeerde of missende leveringen en additionele montagedagen hieronder een opsomming van items waar wij als klant zijnde concessies en of onkosten door hebben moeten maken:
- Tussen 17 januari 2023 en 17 februari geen tijdelijk aanrechtblad gekregen waardoor:
· Aanschaf Wasbak + aansluitmateriaal
· Aanschaf keukenkraan + aansluitmateriaal
· Aanschaf opzet kookplaat
· Aanschaf tijdelijk aanrechtblad
In de offerte, order en factuur zijn 5 Servo-drivers + transformatoren vermeld, 2 stuks gemonteerd
· Niet leveren van 3 transformatoren t.b.v. Servo-drive (wel in de factuur opgenomen) € 300,-
· Onnodige installatie van 2 inbouw stopcontacten (volgens installatieplan)
Initieel 2 montagedagen
· 3 additionele verlofdagen door verkeerd geleverd of beschadigd materiaal
Uiteraard hebben wij alles gecommuniceerd met de Klantenservice van Keukenmaxx.
Initieel kwam er nog reactie dat men gaat bekijken hoe een eventuele compensatie eruit moest zien, maar inmiddels wordt geen reactie meer gegeven. Ook na het meerdere keer vragen naar de stand van zaken vanuit onze kant wordt er niet meer gereageerd op e-mails.
Inmiddels laat Keukenmaxx ons dus heel duidelijk zelf opdraaien voor alle additionele kosten. Dus toekomstige kopers van een nieuwe keuken zal ik zeker Keukenmaxx niet aanraden. Als alles goed verloopt heb je geen probleem, maar als er dan ook iets mis gaat geven ze niet thuis.
Nadat de keuken is opgeleverd heeft Keukenmaxx binnen een week contact met ons opgenomen om een afspraak te maken met de servicemonteur. Ook de servicemonteur was zeer correct; belde keurig op hoe laat deze aanwezig ...
Nadat de keuken is opgeleverd heeft Keukenmaxx binnen een week contact met ons opgenomen om een afspraak te maken met de servicemonteur. Ook de servicemonteur was zeer correct; belde keurig op hoe laat deze aanwezig zou zijn en heeft het probleem netjes en adequaat opgelost.
Beste meneer/mevrouw Telkamp,
Wat fijn dat wij de service op uw keuken geheel naar wens op konden lossen binnen een voor u gewenste periode. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.
Met vriendelijke groet,
Inge Scholten - Keukenmaxx
Afgelopen zaterdag zijn we gaan kijken bij KeukenMaxx voor een nieuwe keuken. We werden zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Onze verkoper had niet alleen veel ervaring en kennis maar kon af en toe ook wat ...
Afgelopen zaterdag zijn we gaan kijken bij KeukenMaxx voor een nieuwe keuken. We werden zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Onze verkoper had niet alleen veel ervaring en kennis maar kon af en toe ook wat weerstand geven als ideeën niet helemaal werkbaar waren. Samen zijn we tot een super resultaat gekomen waarbij we binnen budget zijn gebleven zonder te moeten inbinden op kwaliteit en keuzes. Omdat het een nieuwe opening was hebben we zelfs nog deel kunnen nemen aan verschillende festiviteiten in de mooie nieuwe showroom en zijn we met een mooi cadeau weer vertrokken.
De prijs/kwaliteit en de ervaring hebben ons getrokken maar de persoonlijke benadering heeft ons over de streep getrokken.
Beste meneer Wells,
Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken, wat leuk dat wij deze voor u mogen verzorgen! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.
Met vriendelijke groet,
Inge Scholten - Keukenmaxx
Goede service en montage. Tip plan afspraken intern beter communiceren
Goede service en montage. Tip plan afspraken intern beter communiceren
Beste heer./mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw tip en uw complimenten over onze service en montage! Daar zijn we heel blij mee
Met vriendelijke groet,
Twan van de Brink - Keukenmaxx
Buitengewoon vriendelijke en vakkundige begeleiding Goede prijsafspraken en samengevatte documentatie
Buitengewoon vriendelijke en vakkundige begeleiding
Goede prijsafspraken en samengevatte documentatie
Beste meneer/mevrouw De Langen,
Wat fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van deze positieve ervaring.
Met vriendelijke groet,
Inge Scholten - Keukenmaxx
Een zeer net bedrijf, waar gastvrijheid hoog in het vaandal staat. Net onze 3e keuken (in 20 jaar tijd) uitgezocht, we keren altijd terug, na bezoek aan de concurent. Je wordt netjes met rust gelaten bij binnenkomst ...
Een zeer net bedrijf, waar gastvrijheid hoog in het vaandal staat. Net onze 3e keuken (in 20 jaar tijd) uitgezocht, we keren altijd terug, na bezoek aan de concurent.
Je wordt netjes met rust gelaten bij binnenkomst waardoor je in geen enkel opzicht belaagd voelt. Ik kan me geen betere zaak voorstellen.
Beste Jan,
Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken van Keukenmaxx. Het doet ons goed dat u wederom voor ons hebt gekozen, dank u wel voor uw vertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Thea Schuurmans - Keukenmaxx
Prima geholpen van A tot Z.
Prima geholpen van A tot Z.
Beste heer/mevrouw,
Wat fijn om te horen dat u prima geholpen bent van A tot Z. Bedankt voor uw vijf sterren review voor Keukenmaxx.
Met vriendelijke groet,
Margo Kivits - Keukenmaxx
Komt afspraken van de klantenservice na. Montage had wat slordigheden heeft wat tijd gekost maar is opgelost.
Komt afspraken van de klantenservice na. Montage had wat slordigheden heeft wat tijd gekost maar is opgelost.
Beste meneer Dielissen,
Fijn te horen dat het is opgelost! Wij wensen u heel veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet,
Jody Govers - Keukenmaxx
Bij levering van onze Siematic Keuken gingen heel vele dingen fout. Onderdelen niet geleverd of fout, kleuren deels fout, afmetingen fout, boringen fout gezet. Naar 1.5 jaren en 8 afspraken verder vandaag op een ...
Bij levering van onze Siematic Keuken gingen heel vele dingen fout. Onderdelen niet geleverd of fout, kleuren deels fout, afmetingen fout, boringen fout gezet. Naar 1.5 jaren en 8 afspraken verder vandaag op een oplossing gehoopt maar ik ben opnieuw teleur gesteld geworden - opnieuw foute boringen in fronten. Klantenservice belooft oplossing en reageerd niet op vraag naar compensatie voor al het gedoe en die uren die ik vrijmaakte om de monteurs elke keer te ontvangen. Het staat vast: nooit meer Keukenmaxx of Siematic ook niet als aanbeveling - het leuke imago van deze twee dure merken is verdwijnd.
Beste mevrouw Rambausek,
De situatie die is ontstaan rondom uw keuken is absoluut niet zoals ook wij ons dit wensen. Het servicetraject loopt veel langer dan u maar ook wij ons dat voor ogen hebben. We hebben hierover inmiddels weer contact met u gehad en zoals onze collega met u heeft besproken houden we u op de hoogte over het vervolg, uw situatie heeft zeker onze doorlopende aandacht.
Met vriendelijke groet,
Twan van de Brink - Keukenmaxx
Met al een aantal offerte op zak, toch ook maar eens bij Keukenmaxx naar binnen. Verkoper maakt direct een offerte waarbij hij ook alle tijd neemt voor advies en het tonen van de verschillende opties. Uiteindelijk ...
Met al een aantal offerte op zak, toch ook maar eens bij Keukenmaxx naar binnen. Verkoper maakt direct een offerte waarbij hij ook alle tijd neemt voor advies en het tonen van de verschillende opties. Uiteindelijk 1,5 uur na sluitingstijd de opdracht verstrekt met toezegging dat mochten er zaken besproken zijn, die toch niet in de offerte zijn opgenomen, deze voor rekening van verkoper komen.
Het bleek inderdaad dat er een 2 tal zaken niet waren opgenomen die wel zijn afgesproken. Direct een vervolgafspraak gemaakt waarbij de verkoper dit ook eerlijk toegaf en direct een aanvullende bon maakt om deze items alsnog op te nemen. Verkoper gaf ook aan dat voor definitieve bestelling er ook altijd nog extra controles plaatsvinden, wat ons erg gerust stelde. Kortom een prettig gesprek zodat wij de levering met vertrouwen tegemoet zien.
Beste Ellen,
Wat mooi om te vernemen dat u voor Keukenmaxx hebt gekozen. Hartelijk dank hiervoor en voor het delen van uw ervaring. Wij waarderen dit enorm.
Met vriendelijke groet,
Thea Schuurmans - Keukenmaxx
Niet goed geluisterd naar de wensen van de klan; na twee weken te hebben gecommuniceerd is er totaal niets uitgekomen willen ze dat we een ongebruikte kookplaat op marktplaats zetten en of een afschrijving van een ...
Niet goed geluisterd naar de wensen van de klan; na twee weken te hebben gecommuniceerd is er totaal niets uitgekomen willen ze dat we een ongebruikte kookplaat op marktplaats zetten en of een afschrijving van een niet gebruikte kookplaat accepteren verder doen ze net of ze een coulance voorstel doen en ik als klant aanbied om het prijsverschil van de kookplaat bij wil betalen en daar boven op kosten van het uitslijpen het risico ook nog bij ons leggen en hun voorstel om 1650 euro bijbetaling en ik een tegen voorstel heb gedaan van 1250; er valt met hun niet in redelijkheid te kunnen praten, en iedere mail verschilt van uitleg, dus ik zou zeggen verzint eer ge begint om een keuken te kopen bij keuken Max, ik zal deze review dan ook morgen op face boek plaatsen, ik heb het gesprek dan ook afgebroken met de niet netjes uitsprak van jullie kunnen voor mijn part de ….krijgen d.d. 10.05.2023
Beste heer Wagtmans,
Het is spijtig om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent. Graag ga ik uw meldingen intern bespreken. UIteraard kom ik of een van mijn collega's hier bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Thea Schuurmans - Keukenmaxx
----------------------------------------------------
24-04-2023
Beste heer Wagtmans,
In de tussentijd hebben we inmiddels contact met u kunnen hebben over uw review en uw punten kunnen bespreken. Zoals met u doorgenomen zijn de anti slipmatjes inmiddels voor u besteld. Met betrekking tot uw kookplaat hebben we met u afgesproken dat we u hiervoor voor u kijken naar de mogelijkheden en u hiervan op de hoogte houden.
Met vriendelijke groet,
Twan van de Brink - Keukenmaxx
Van het weekend de nieuwe keuken geplaatst die gekocht was bij Keukenmaxx in Hoofddorp. Marc van der Veen heeft ons super geassisteerd bij de keuze van en de opties van de XX line keuken lijn. De begeleiding van ...
Van het weekend de nieuwe keuken geplaatst die gekocht was bij Keukenmaxx in Hoofddorp. Marc van der Veen heeft ons super geassisteerd bij de keuze van en de opties van de XX line keuken lijn.
De begeleiding van Keukenmaxx is super via de site is het gehele proces te volgen.
Voor het eerst dat er bij levering van de keuken alles aanwezig was. Alles was goed bezorgd door de Keukenman medewerkers. En al de zichtbare onderdelen werden gecontroleerd. Enkel toen we de verpakking van de spoelbak opende lagen er verpakte onderdelen in de bak. Daardoor is de bak beschadigd. Keukenmaxx heeft toegezegd dit snel op te lossen. Met recht super kwaliteit en service.
Beste Mary,
Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de geboden service van Keukenmaxx. Dank u voor het delen van deze positieve 5 sterren review.
Met vriendelijke groet,
Inge Scholten - Keukenmaxx
Van landelijk klassiek tot modern design, van handvatten tot greeploos. SieMatic keukens biedt al jaren slimme en praktische oplossingen voor alle keukenwensen, waarbij individueel design voorop staat.
Bekijk alle SieMatic keukens
Naast SieMatic keukens, voert Keukenmaxx ook het merk XX Line. XX Line maakt het topdesign van deze twee topmerken bereikbaar voor bijna iedereen, door functionaliteit en design te combineren met betaalbare kwaliteit.
Bekijk alle moderne keukens van XX line
Noem het nostalgisch, landelijk of klassiek; de keukens van New Classixx stralen stuk voor stuk warmte en ouderwetse gezelligheid uit, zonder in te boeten op modern gebruiksgemak. Tijdloos, functioneel en gemaakt met eerlijke materialen.