Lees reviews van mensen die u voorgingen | Keukenmaxx

Wij zijn benieuwd naar uw ervaring met Keukenmaxx

Het kopen van een nieuwe keuken is een hele beleving. Daarom is het prettig om de ervaringen van andere Keukenmaxx klanten te lezen. Hieronder vindt u de meest recente klantbeoordelingen. Wilt u ook uw ervaring met Keukenmaxx delen? Graag! Wij nodigen u van harte uit om uw ervaring met Keukenmaxx te delen.

  • Customer profile image
    Rick
    Gepubliceerd op 26-05-2018

    " Heel vriendelijk luisteren goed naar de… "

    Heel vriendelijk luisteren goed naar de klant om tot de juiste keuzes te komen voor het kopen van een keuken

    Heel vriendelijk luisteren goed naar de klant om tot de juiste keuzes te komen voor het kopen van een keuken

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 26-05-2018

    Beste meneer,

    Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de geboden service in de showroom.
    Wij wensen u alvast heel veel kook plezier!

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Osta
    Gepubliceerd op 24-05-2018

    " super geholpen. "

    Ik ben door de Dhr. van Woerkom zeer vakkundig geholpen. Er werd meegedacht, steeds goed samengevat, vragen beantwoord, kennis over de keuken of apperatuur gedeeld. Ik kijk uit naar mijn nieuwe keuken.

    Ik ben door de Dhr. van Woerkom zeer vakkundig geholpen. Er werd meegedacht, steeds goed samengevat, vragen beantwoord, kennis over de keuken of apperatuur gedeeld.
    Ik kijk uit naar mijn nieuwe keuken.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 24-05-2018

    Beste meneer/mevrouw Osta,

    Wat een prachtige woorden voor mijn collega, hij zal blij zijn te lezen dat u dit zo heeft ervaren! Nu nog even wachten maar straks kunt u heerlijk gaan genieten van uw nieuwe keuken.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy Martens - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    F.D.
    Gepubliceerd op 24-05-2018

    " Boyd Keukenmaxx Hoofddorp = topadvies "

    Bij Keukenmaxx Hoofddorp ontzettend goed geadviseerd door Boyd. Eerste gesprek kregen we 4 duidelijke tekeningen mee waarbij hij duidelijk goed had begrepen wat handig is voor ons grote gezin. Paar keer door de zaak ...

    Bij Keukenmaxx Hoofddorp ontzettend goed geadviseerd door Boyd. Eerste gesprek kregen we 4 duidelijke tekeningen mee waarbij hij duidelijk goed had begrepen wat handig is voor ons grote gezin. Paar keer door de zaak gelopen om dit even te zien en dat even te voelen. Ook een goede visie over het lijnenspel en symmetrie. Quote: “kijk zo maar dan wel de onderkant van de oven gelijk aan het werkblad, anders doorbreek je die mooie lijn.” Tot aan slim advies over de plint én de vloeren en kleuren die we voor de rest van het huis in gedachten hebben aan toe.

    Bij het tweede gesprek de details uitgewerkt en een offerte ontvangen. Toen we, wijs geworden van ervaringen van anderen bij keukenzaken, aangaven niet die dag te zullen tekenen en dat we wel graag de offerte meenamen, was dit geen probleem. 1 keer heeft hij gevraagd waarom niet en daarna heeft hij niet verder aangedrongen. De gespecificeerde offerte kregen we mee.

    Bij het derde gesprek een kleine onderhandeling maar de prijs kwam al snel genoeg op een voor ons comfortabel bedrag. En na het stukje voor stukje doorlopen van de offerte, vlák voordat we zouden tekenen, riep hij opeens: “wacht even!” Er waren een paar dagen daarvoor nieuwe boeken binnengekomen waarin een bronskleurige wasbak beschikbaar werd. We hebben de kleur van de kraan en de wasbak nog aangepast en de prijs bleef gelijk.

    Nu duurt het nog anderhalf jaar voor het huis af is en de keuken dus geplaatst kan worden, maar voor het advies- en verkooptraject niets dan lof. We hebben echt de juiste verkoper gevonden en ik raad hem aan als u een nieuwe keuken zoekt (geen ervaring met andere verkopers van deze winkel)

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 24-05-2018

    Beste meneer/mevrouw,

    We willen u hartelijk danken voor deze uitgebreide review. Een keuken koopt u tenslotte niet elke dag en dan is elk detail belangrijk. Het is dan ook super om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Het is nu inderdaad nog een hele tijd wachten tot u ook echt van uw keuken kunt gaan genieten en mocht u in de tussentijd nog vragen hebben dan bent u uiteraard van harte welkom.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy Martens - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Kim
    Gepubliceerd op 22-05-2018

    " Goed geholpen. "

    Goed geholpen. Gesprek duurde lang, maar uiteindelijk resultaat is prachtig.

    Goed geholpen.
    Gesprek duurde lang, maar uiteindelijk resultaat is prachtig.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 22-05-2018

    Beste mevrouw,

    Bedankt voor uw 4 sterren beoordeling.

    Met vriendelijke groet,

    Nicole Postma - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Hoek
    Gepubliceerd op 22-05-2018

    " Nette stijlvolle keukens met… "

    Nette stijlvolle keukens met uitstekende service.

    Nette stijlvolle keukens met uitstekende service.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 22-05-2018

    Beste meneer/mevrouw Hoek,

    Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over uw nieuwe keuken, daar doen we het allemaal voor!
    Wij wensen u heel veel kook plezier!

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Ron Davio
    Gepubliceerd op 22-05-2018

    " Een goed bedrijf dat zijn afspraken… "

    Een goed bedrijf dat zijn afspraken nakomt!

    Een goed bedrijf dat zijn afspraken nakomt!

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 22-05-2018

    Beste meneer Davio,

    Bedankt voor uw mooie 5 sterren review, daar zijn we erg trots op.
    Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken!

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Carolien
    Gepubliceerd op 22-05-2018

    " Prima geholpen van A-Z "

    Prima geholpen van A-Z

    Prima geholpen van A-Z

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 22-05-2018

    Beste mevrouw,

    Fijn om te horen, zo hoort het ook natuurlijk. Bedankt voor uw 4 sterren review.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Wiert Wiertsema
    Gepubliceerd op 22-05-2018

    " Nog steeds worden afspraken niet ... "

    Beste Twan van de Brink, Het klopt dat er met ons gesproken is. Deze keer was de boodschap dat er dinsdag tussen 10-12u een monteur langs zou komen. Vanwege een eigen verplichting vanaf 10:30u vandaag heb ik ...

    Beste Twan van de Brink,

    Het klopt dat er met ons gesproken is. Deze keer was de boodschap dat er dinsdag tussen 10-12u een monteur langs zou komen. Vanwege een eigen verplichting vanaf 10:30u vandaag heb ik dringend verzocht om eerder te komen.

    Met de afdeling klantenservice heb ik daarom vorige week vrijdag telefonisch afgesproken dat een monteur tussen 7:30u-8:00 bij ons langs zou komen. Schriftelijk wordt dat in een email dan vertaald in een afspraak tussen 7:30u-12:00u. En om 8:15u vanmorgen wordt ik dan door een monteur gebeld dat hij tegen 10:00u verwacht bij ons te zijn. Volgens de monteur was de reden dat (wederom) het te monteren verloopstuk dat nodig is eerst van ver moest worden opgehaald.

    Het ziet er naar uit dat ik vanwege Keukenmaxx wederom een eigen verplichting niet na kan komen. Het is echt onbegrijpelijk dat de afdeling klantenservice samen met de afdeling planning uw gewaardeerde klanten niet beter (kunnen) bedienen, en dat uw excuses na alles wat is voorgevallen hol klinken. Terwijl de aflevering van de keuken vanuit Waalwijk in Almere stipt om 06:45u werd gerealiseerd, maken de afdeling klantenservice en planning er met de nazorg echt een potje van.

    Wiert Wiertsema

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 22-05-2018

    Beste meneer Wiertsema,

    Ik heb vernomen dat er reeds contact met u is opgenomen om het bezoek van de monteur te bespreken. Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat de afspraak niet is verlopen zoals beoogd, hiervoor bieden wij en hebben wij u onze welgemeende excuses aangeboden. Wij lossen de openstaande service aan uw keuken vandaag op.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Rian Rommens
    Gepubliceerd op 21-05-2018

    " Prachtig eindresultaat "

    Het uitzoeken van de nieuwe keuken ging heel plezierig. Deskundige adviezen, inhoudelijk werden de juiste vragen gesteld om tot een optimale keuze te komen. Toen de uitgekozen kleur niet meer leverbaar bleek, heeft ...

    Het uitzoeken van de nieuwe keuken ging heel plezierig. Deskundige adviezen, inhoudelijk werden de juiste vragen gesteld om tot een optimale keuze te komen. Toen de uitgekozen kleur niet meer leverbaar bleek, heeft Keukenmaxx voor keuze uit alternatieven gezorgd, zonder bijbetaling. De kwaliteit van de geleverde keuken is prachtig en de afwerking professioneel. Wij maakten ook gebruik van een aannemer via Keukenmaxx voor de sloop en afvoer van de oude keuken, het verzorgen van alle leidingwerk, stuccen en schilderen. Dat ging perfect, we zijn daarbij volledig ontzorgd.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 21-05-2018

    Beste mevrouw Rommens,

    We ontzorgen onze klanten graag. Inderdaad jammer dat we de eerste keus qua kleur niet konden leveren maar het is goed te horen dat we dit naar alle tevredenheid voor u hebben kunnen oplossen. Nu kunt u lekker van uw keuken gaan genieten en wij wensen u uiteraard heel veel kookplezier toe.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy Martens - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Annemary Graveland
    Gepubliceerd op 19-05-2018

    " Prettig geïnformeerd en geadviseerd… "

    Prettig geïnformeerd en geadviseerd door Daisy. Correcte afhandeling en alles liep op afgesproken schema

    Prettig geïnformeerd en geadviseerd door Daisy.
    Correcte afhandeling en alles liep op afgesproken schema

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 19-05-2018

    Beste mevrouw Graveland,

    Wat fijn om te horen dat u zo tevredebn bent over de geboden service,
    Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Brajkovic
    Gepubliceerd op 18-05-2018

    " Goed geholpen van A t/m Z. "

    Goed geholpen van A t/m Z. Prima vriendelijk personeel!

    Goed geholpen van A t/m Z.
    Prima vriendelijk personeel!

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 19-05-2018

    Beste meneer/mevrouw Brajkovic,

    Hartelijk bedankt voor uw kort maar krachtige review!
    Wij wensen u alvast veel kookplezier in uw nieuwe keuken.

    Met vriendelijke groet,

    Juliëtte Visser - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Wiert Wiertsema
    Gepubliceerd op 16-05-2018

    " Hoe Keukenmaxx een klant laat wachten op ... "

    Op 1 februari schreven we een lovende ervaring met Keukenmaxx op deze website. Helaas moeten we nu met een heel vervelende ervaring - die overkomt als een missie in een mistig moeras - een volledig tegengestelde ...

    Op 1 februari schreven we een lovende ervaring met Keukenmaxx op deze website. Helaas moeten we nu met een heel vervelende ervaring - die overkomt als een missie in een mistig moeras - een volledig tegengestelde melding doen.

    De keuken is op 2 mei geheel geleverd, en door ons conform de vereiste van Keukenmaxx daarvóór al volledig betaald. Volgens afspraak heeft Keukenmaxx de keuken op 3 mei gemonteerd. Echter, bij de montage bleek dat de bijbehorende afzuigkap een rechthoekige uitgang had, terwijl de afvoerslang rond is. Daar hoorde daarom een verloopstuk tussen. Dat bleek helaas niet in de doos te zitten en moest daarom nabesteld. We spreken van de datum 3 mei dat dit alles gebeurde. Zodra het verloopstuk binnen zou zijn, beloofde Keukenmaxx een monteur na te sturen om ook de afzuigkap met het missende verloopstuk te monteren. Maar dat kon wel even duren, zo werd er bij gezegd, want dat verloopstuk moest wel besteld worden. Omdat wij Keukenmaxx ook hadden ingehuurd om voor de montage van de keuken, inclusief alle onderdelen, zorg te dragen, gingen we ervan uit dat ze deze kleine fout in de productie en montage keten zo snel mogelijk zouden herstellen.

    Tot onze verrassing kregen we op dezelfde donderdag 3 mei om 3 uur ’s middags een email van de afdeling klantenservice van Keukenmaxx met de mededeling dat ze een afspraak bevestigden om op woensdag 9 mei alsnog de afzuigkap te komen monteren. Wij hebben daarop de afdeling klantenservice gebeld met de mededeling dat we blij waren met de snelle service, maar dat we een voorbehoud bij deze afspraak moesten maken. De reden was dat op 9 mei een andere leverancier in onze keuken bezig zou zijn een eikenhouten parketvloer aan te leggen. Wij moesten eerst bij de leverancier van de parketvloer navraag doen of zij akkoord konden gaan met het gelijktijdig op 9 mei installeren van de afzuigkap.

    Uiteindelijk kregen we van de parketvloer leverancier de mededeling dat hij niet akkoord kon gaan met de voorgenomen werkzaamheden van Keukenmaxx in de keuken op 9 mei. Om die reden hebben we toen – en dat is op vrijdag 4 mei geweest - onmiddellijk gebeld met de afdeling Klantenservice van Keukenmaxx om door te geven dat de afspraak op 9 mei niet kon doorgaan vanwege de vloerwerkzaamheden, en dat we daarom graag een andere datum zouden willen afspreken, bij voorkeur op woensdag 16 mei (een week later).

    In reactie hierop kregen we toen van de afdeling Klantenservice te horen dat de afdeling planning zo spoedig mogelijk met een nieuwe datum bij ons terug zou komen. Inmiddels is de werkdag van 16 mei voorbij en hebben we nog steeds geen bericht van de afdeling planning van Keukenmaxx mogen ontvangen. Terwijl de keuken bijna 2 weken klaar is, en inmiddels ook de parketvloer af is, kunnen we de keuken helaas nog niet echt gebruiken. De afzuigkap is er wel, maar gewoon in een doos bij ons in de garage. Het wachten blijft op het verloopstuk.

    In de periode tussen 4 mei en nu hebben we op bijna alle werkdagen telefonisch contact gehad met de afdeling klantenservice. Iedere keer kon deze afdeling ons niet goed uitleggen wat er aan de hand is. Soms werd gezegd dat de afdeling planning ons de volgende dag zou terugbellen. Als dat niet gebeurde en we dus weer bij de afdeling klantenservice aan de lijn hingen was het verhaal dat het betreffende verloopstuk al bij een monteur in Almere was afgeleverd, maar dat dit nu eerst terug moest komen naar Waalwijk voordat de planningsafdeling een nieuwe afspraak met ons kon inplannen. Maar vervolgens hoorden we wederom niets meer, en dan belden we maar weer met de klantenservice dat we toch echt graag de kap op 16 mei gemonteerd wilden zien. Maar de klantenservice was er steeds weer als de kippen bij om te zeggen dat ze niets konden garanderen. Vervolgens werd gezegd dat het verloopstuk nog steeds niet terug was in Waalwijk, en dat men verder niet kon helpen. Een telefoontje van ons met de vestigingsmanager van Keukenmaxx in Hoofddorp, waar we de keuken hebben gekocht, leidde wel tot een signaal richting de Klantenservice, maar vervolgens gebeurd er nog steeds niets.

    Nog steeds is het verhaal dat er geen idee bestaat wanneer een nieuwe montage afspraak kan worden verwacht. Inmiddels lijken we ook als een lastige klant te worden ervaren. Ons wordt gesuggereerd dat we het probleem zelf over ons hebben afgeroepen door de door Keukenmaxx ingeplande – en door ons slechts onder voorbehoud aanvaarde afspraak voor woensdag 9 mei af te zeggen. Het is onbegrijpelijk dat de klant, die de keuken al lang volledig heeft betaald, op deze manier in een Kafkaeske situatie aan zijn lot wordt overgelaten. Onbegrijpelijk dat een klant van Keukenmaxx vanwege een op zich eenvoudig verloopstuk zo aan zijn lot wordt over gelaten.

    Laten we hopen dat Keukenmaxx spoedig zijn verplichtingen gaat nakomen. Het zou toch niet mogen bestaan dat een klant vanwege een simpel verloopstuk zo wordt gekoeioneerd en moet overwegen om andere stappen te ondernemen. Na 3 weken zonder keuken, en behelpen met een magnetron, is ons gezin echt toe aan een normale maaltijd uit een normaal functionerende keuken. Dat zou een bedrijf als Keukenmaxx toch moeten begrijpen zou je zeggen.

    Wij hopen dat deze steeds meer vervelende situatie spoedig achter de rug is. Laten andere klanten gewaarschuwd zijn dat je beter niet je nieuwe keuken volledig kunt betalen voordat alles is geinstalleerd en werkt. In ons geval missen we die stok achter de deur. Blijkbaar waren we te goed van vertrouwen.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 18-05-2018

    Beste meneer Wiertsema,

    Heel jammer om dit te lezen, maar we kunnen ons voorstellen dat u niet geheel tevreden bent over de manier waarop dit loopt nu. Ook wij hebben het anders voor ogen. Ik heb uw klacht opgepakt we komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx
    ______________________________________________________________________________________________________________________________

    18-05-2018

    Beste meneer Wiertsema,

    Onze afdeling klantenservice berichtte mij dat er inmiddels contact met u opgenomen is over uw bovenstaande klacht. Ik heb vernomen dat dit met u besproken is en dat afgesproken is dat met spoed de afspraak gepland gaat worden om het voor u in order te maken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

De inspirerende keukencollectie van Keukenmaxx

Van landelijk klassiek tot modern design, van handvatten tot greeploos. SieMatic keukens biedt al jaren slimme en praktische oplossingen voor alle keukenwensen, waarbij individueel design voorop staat. 

Bekijk alle SieMatic keukens

Design moet fascineren, zowel in vormgeving als techniek. De keukens uit de next125 collectie brengen functionaliteit en design samen. next125 staat voor eersteklas en internationaal (Duits) design.

Bekijk alle next125 keukens

Naast SieMatic keukens en next125 keukens, voert Keukenmaxx ook het merk XX Line. XX Line maakt het topdesign van deze twee topmerken bereikbaar voor bijna iedereen, door functionaliteit en design te combineren met betaalbare kwaliteit.

Bekijk alle moderne keukens van XX line

Noem het nostalgisch, landelijk of klassiek; de keukens van New Classixx stralen stuk voor stuk warmte en ouderwetse gezelligheid uit, zonder in te boeten op modern gebruiksgemak. Tijdloos, functioneel en gemaakt met eerlijke materialen.

Bekijk alle landelijke keukens van Keukenmaxx