Wij zijn benieuwd naar uw ervaring met Keukenmaxx

Het kopen van een nieuwe keuken is een hele beleving. Daarom is het prettig om de ervaringen van andere Keukenmaxx klanten te lezen. Hieronder vindt u de meest recente klantbeoordelingen. Wilt u ook uw ervaring met Keukenmaxx delen? Graag! Wij nodigen u van harte uit om uw ervaring met Keukenmaxx te delen.

  • Customer profile image
    Hen
    Gepubliceerd op 24-01-2022

    " Wederom een prachtige keuken gekocht en… "

    Wederom een prachtige keuken gekocht en geleverd. Communicatie loopt vlot. Afspraken worden nagekomen en het eindproduct is prachtig. Ik beveel regelmatig vrienden aan. Ook zij hebben dezelfde ervaring.

    Wederom een prachtige keuken gekocht en geleverd.
    Communicatie loopt vlot. Afspraken worden nagekomen en het eindproduct is prachtig. Ik beveel regelmatig vrienden aan. Ook zij hebben dezelfde ervaring.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 24-01-2022

    Beste meneer/mevrouw Hen,

    Dank u voor het vertrouwen dat u wederom heeft gesteld in Keukenmaxx. Wij wensen u heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Fam H Spijkenisse
    Gepubliceerd op 18-01-2022

    " Recent een keuken besteld bij de ... "

    Recent een keuken besteld bij Keukenmaxx de vestiging Barendrecht. Prima geholpen met name m.b.t. ideeen voor een alternative opstelling van de keuken (welke we ook hebben opgevolgt). Dit is de tweede maal dat we ...

    Recent een keuken besteld bij Keukenmaxx de vestiging Barendrecht. Prima geholpen met name m.b.t. ideeen voor een alternative opstelling van de keuken (welke we ook hebben opgevolgt).
    Dit is de tweede maal dat we bij Keukenmaxx een keuken aanschaffen.
    Geen 5 sterren omdat de keuken nog moet worden uitgeleverd.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 18-01-2022

    Beste Familie,

    Mooi om te lezen dat u wederom voor ons hebt gekozen betreft de aankoop van uw nieuwe keuken. Dank u wel voor de positieve review.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Schuurmans - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Winden
    Gepubliceerd op 18-01-2022

    " Goed en leuk geholpen en als je belt… "

    Goed en leuk geholpen en als je belt wordt er ook direct aktie ondernomen. Vriendelijke groet, Ina van der Winden.

    Goed en leuk geholpen en als je belt wordt er ook direct aktie ondernomen.

    Vriendelijke groet,

    Ina van der Winden.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 18-01-2022

    Beste mevrouw Van Der Winden,

    Fijn dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    EB
    Gepubliceerd op 12-01-2022

    " Tevreden klant "

    Bij een aankoop van een keuken komt veel bij kijken maar we kunnen niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn met communicatie en service van Keukenmaxx. Enkele gebreken zijn vakkundig en snel verholpen en ...

    Bij een aankoop van een keuken komt veel bij kijken maar we kunnen niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn met communicatie en service van Keukenmaxx.
    Enkele gebreken zijn vakkundig en snel verholpen en opgelost.
    Echt super.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 12-01-2022

    Beste meneer/mevrouw,

    Een super review over onze communicatie en service, daar worden we blij van. Dank u wel!

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Vincent Smits
    Gepubliceerd op 05-01-2022

    " Goed begin en heel slechte oplevering "

    Prachtige keuken geplaats met kennis van zaken alleen niet afgerond Aangepast 29/10 waarbij de eerste indruk goed was van keukenmaxx gaat het daarna compleet mis. Deuren van de inbouw koelkast en vriezer werden ...

    Prachtige keuken geplaats met kennis van zaken alleen niet afgerond

    Aangepast 29/10 waarbij de eerste indruk goed was van keukenmaxx gaat het daarna compleet mis. Deuren van de inbouw koelkast en vriezer werden niet meegeleverd, tevens is de cooker niet geplaatst. De cooker was men vergeten in te plannen en het deuren zouden 15 november geplaatst worden. Deze afspraak is eenzijdig verplaatst naar een latere leverdatum, waardoor het afronden van de installatie 3 maanden duurt. Vanuit de klantenservice ontvang je alleen tegenstrijdige berichten die elkaar tegen spreken. Er is geen flexibiliteit binnen de mandemakers groep. Met de wetenschap van nu had ik nooit de keuken bij keukenmaxx besteld.

    Toevoeging 1/12 Zie bijgevoegde foto's van nog af te ronde activiteiten keukenmaxx.
    Overigens heb ik op 29 oktober om 11.31 uur contact opgenomen met het kantoor op Barendrecht. Ik zou terug gebeld worden door Michael maar ik heb niks meer gehoord.

    Toevoeging 5-1-2022
    9 december is de supervisor op bezoek geweest en kwam tot de constatering dat de keukenbladen verkeerd waren geleverd 1.5 cm te kort ten opzichte van inmeet tekening, waardoor er een kier ontstaat aan de muur zijde. Erg vervelend dat er tegen mij gezegd wordt dat de muur niet haaks is. Hij heeft aangeven om spatranden kosteloos te leveren. Tevens werk mijn wijnkoelkast niet vanaf dag 1 niet, geeft een storingsmelding. Hier wordt ik voor benaderd.

    21-12-2021 Gebeld met klantenservice voor een update over de openstaande punten (wijnkoelast en spatranden). De wijnkoelkast defect was niet ingang gezet maar ik zou dezelfde week terug gebeld worden door mijn dossier behandelaar. Ik ben niet terug gebeld.

    5-1-2022 Nog steeds niks gehoord, wacht inmiddels 5 maanden op een complete oplevering van mijn gekochte keuken. Gesproken met de klantenservice, zij kunnen mij niet helpen alleen mijn dossier behandelaar. Dossier behandelaar gaat mij binnen uiterlijk binnen een uur terug bellen, wederom niet gebeurt.

    11-1-22 Ik ben gebeld voor een installatie afspraak op 28-1. Ik vroeg wat komen jullie dan installeren aangezien het de vorige keren ook niet volledig was. Helaas kon ze daar geen antwoord opgeven aangezien zij alleen over de planning gaat en geen inzicht heeft in de uit te voeren werkzaamheden. Ik ben benieuwd of alle openstaande werkzaamheden nu worden uitgevoerd. Zien is geloven.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 10-01-2022

    Beste meneer Smits,

    Ik heb vernomen dat mijn collega van de klantenservice persoonlijk contact met u heeft opgenomen en dat er reeds een afspraak staat ingepland. Indien u in de tussentijd nog vragen heeft vernemen wij dit heel graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    A. Groen
    Gepubliceerd op 05-01-2022

    " Zeer vriendelijke verkoper en overige… "

    Zeer vriendelijke en deskundige verkoper en overige medewerkers in de showroom in Etten-leur.

    Zeer vriendelijke en deskundige verkoper en overige medewerkers in de showroom in Etten-leur.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 05-01-2022

    Beste meneer/mevrouw Groen,

    Dank u wel voor uw complimenten voor onze collega's in Etten-Leur!

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Arthur
    Gepubliceerd op 04-01-2022

    " Door alert en spontaan reageren van de… "

    Door alert en spontaan reageren van de bedrijfsmanager een afspraak gemaakt met een medewerker van Keukenmaxx Barendrecht/Rotterdam om een 3-D impressie te laten maken van een eventuele keuken voor ons nieuw ...

    Door alert en spontaan reageren van de bedrijfsmanager een afspraak gemaakt met een medewerker van Keukenmaxx Barendrecht/Rotterdam om een 3-D impressie te laten maken van een eventuele keuken voor ons nieuw gekochte appartement. Prima, relaxed gesprek en advisering. Door gemaakte tekening hadden wij een goed vergelijk met de aanbieding van de bouwer. Vooral de prettige manier, goede advisering en prijsstelling deed ons uiteindelijk besluiten met hen in zee te gaan.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 04-01-2022

    Beste Arthur,

    Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en het delen va uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Schuurmans - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Goulooze
    Gepubliceerd op 27-12-2021

    " Weer een prettige en behulpzame… "

    Weer een prettige en behulpzame ervaring!! Beide verkopers hebben onze wens mooi vertaald naar een prachtige keuken. Mvg Olav

    Weer een prettige en behulpzame ervaring!!
    Beide verkopers hebben onze wens mooi vertaald naar een prachtige keuken.
    Mvg Olav

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 28-12-2021

    Beste meneer Goulooze,

    Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken, wat leuk dat wij deze voor u mogen verzorgen. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Roosmarie
    Gepubliceerd op 26-12-2021

    " Problemen die zich voordoen nadat de… "

    Problemen die zich voordoen nadat de keuken in gebruik is genomen worden snel en adequaat opgelost

    Problemen die zich voordoen nadat de keuken in gebruik is genomen worden snel en adequaat opgelost

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 26-12-2021

    Beste Roosmarie,

    Zoals u van ons kan en mag verwachten. Dank u voor deze positieve 5 sterren review.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Scholten - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Edwin
    Gepubliceerd op 22-12-2021

    " Helaas na alle problemen opgebasjoerd… "

    Helaas na alle problemen opgebasjoerd met een cadeaubon van €150. Denk dat het de telefoonkosten zelfs niet dekt. Laat staan onnodig vele dagen vrij genomen en niet nakomen afspraken. Alles ontstaan door onjuist ...

    Helaas na alle problemen opgebasjoerd met een cadeaubon van €150. Denk dat het de telefoonkosten zelfs niet dekt. Laat staan onnodig vele dagen vrij genomen en niet nakomen afspraken.
    Alles ontstaan door onjuist doorgeven dat aansluitingen wel juist zouden maar bij plaatsen plots niet. Pfff
    Ach je bent maar een klant en we hebben er gelukkig heel veel, dus zoek het maar uit.
    Heb het inmiddels al doorgegeven aan DAS.
    Kijk wel…

    Kreeg huerba een reactie van Josie. Ik zou zeggen kijk naar eerder bericht bij filiaal Hoofddorp. Ik had aangegeven dat ik zeker niet serieus genomen werd. Hoge kosten en bij €500 nog gedacht zou hebben ok. Ook al dekt dat de onkosten en onnodige vrije dagen bij lange na niet. Lis van weken extra jisten omdat we geen eten moesten bestellen of uit eten moesten. Maar dan had ik toch het gevoel gehad dat Keukenmaxx ook water bij de wijn had gedaan.

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 22-12-2021

    Beste meneer,

    Wat ontzettend vervelend dat de service op uw keuken niet verloopt zoals u zou mogen wensen. Kunt u mij, via het privébericht van Trustpilot, uw (order) gegevens doorgeven
    zodat ik dit intern kan overleggen voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Jody den Oude - Keukenmaxx
    ------------------------------------------------------
    23-12-2021

    Beste Edwin,

    Uw order hebben we terug kunnen vinden. U heeft over uw klacht meermaals contact gehad met onze klantenservice. Hierbij is uw klacht besproken en is uitgebreid met u gesproken over wat we voor u kunnen doen met betrekking tot een tegemoetkoming. Het is erg spijtig dat een aantal zaken niet verlopen zijn zoals verwacht maar helaas blijven we bij ons standpunt rondom uw klacht en de tegemoetkoming.

    Met vriendelijke groet,

    Twan van de Brink - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Brinkman
    Gepubliceerd op 17-12-2021

    " UItstekende service van verkoop tot ... "

    Uitstekende service van Quinton (verkoop) tot Vincent (installatie).

    Uitstekende service van Quinton (verkoop) tot Vincent (installatie).

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 17-12-2021

    Beste meneer/mevrouw Brinkman,

    Dat zijn nog eens mooie complimenten! Daar doen wij het voor.

    Met vriendelijke groet,

    Jody Govers - Keukenmaxx

  • Customer profile image
    Anoniem
    Gepubliceerd op 16-12-2021

    " Een gastvrij en deskundig team in ... "

    Martijn de Knegt en zijn team van KeukenMaxx Reeuwijk zijn gastvrij en deskundig. Er wordt volop de tijd genomen om een passend aanbod te kunnen doen, zonder dat het opdringerig wordt. Een aanrader!

    Martijn de Knegt en zijn team van KeukenMaxx Reeuwijk zijn gastvrij en deskundig. Er wordt volop de tijd genomen om een passend aanbod te kunnen doen, zonder dat het opdringerig wordt. Een aanrader!

    Keukenmaxx

    Gepubliceerd op 16-12-2021

    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren beoordeling en de aanbeveling. Wij stellen dit zeer op prijs.

    Met vriendelijke groet,

    Margo Kivits - Keukenmaxx

De inspirerende keukencollectie van Keukenmaxx

Van landelijk klassiek tot modern design, van handvatten tot greeploos. SieMatic keukens biedt al jaren slimme en praktische oplossingen voor alle keukenwensen, waarbij individueel design voorop staat. 

Bekijk alle SieMatic keukens

Design moet fascineren, zowel in vormgeving als techniek. De keukens uit de next125 collectie brengen functionaliteit en design samen. next125 staat voor eersteklas en internationaal (Duits) design.

Bekijk alle next125 keukens

Naast SieMatic keukens en next125 keukens, voert Keukenmaxx ook het merk XX Line. XX Line maakt het topdesign van deze twee topmerken bereikbaar voor bijna iedereen, door functionaliteit en design te combineren met betaalbare kwaliteit.

Bekijk alle moderne keukens van XX line

Noem het nostalgisch, landelijk of klassiek; de keukens van New Classixx stralen stuk voor stuk warmte en ouderwetse gezelligheid uit, zonder in te boeten op modern gebruiksgemak. Tijdloos, functioneel en gemaakt met eerlijke materialen.

Bekijk alle landelijke keukens van Keukenmaxx

Terug
Sluiten